Model silnika | Cat® C18 ATAAC™ Rzędowy 6, 4-suwowy silnik wysokoprężny |
Średnica x skok | 145 mm x 183 mm (5,7 cala x 7,2 cala) |
Przenoszenie | 18,13 l (1106,3 cala³) |
Poziom kompresji | 14:1 |
Aspiracja | Turbodoładowany powietrze-powietrze z chłodnicą powietrza doładowującego |
Układ wtrysku paliwa | Elektroniczna jednostka wtrysku |
Gubernator | Elektroniczny ADEM™ A4 |
OBOWIĄZUJĄCE KODY I NORMY:
AS1359, CSA C22.2 NO100-04, UL142, UL489, UL869, UL2200, NFPA37, NFPA70, NFPA99, NFPA110, IBC, IEC60034-1, ISO3046, ISO8528, Nema MG1-22, Nema MG1-33, 2006, 2006 /9 5/ UE, 2006/42/UE, 2004/108/UE. Notatka. Kody mogą nie być dostępne dla wszystkich konfiguracji modeli. Aby uzyskać informacje o dostępności, skontaktuj się z lokalnym dealerem Cat.
TRYB GOTOWOŚCI: wyjście o zmiennym obciążeniu dostępne w przypadku przerwy w zasilaniu z normalnego źródła. Średnia moc wyjściowa wynosi 70% mocy znamionowej w trybie czuwania. Typowe godziny pracy to 200 godzin rocznie, przy maksymalnym przewidywanym zużyciu 500 godzin rocznie.
PRIME: wyjście dostępne ze zmiennym obciążeniem przez nieograniczony czas. Średnia moc wyjściowa wynosi 70% mocy znamionowej. Typowe napięcie szczytowe wynosi 100% głównego znamionowego ekW z 10% zdolnością do przeciążenia do użytku awaryjnego przez maksymalnie 1 godzinę na 12. Praca przy przeciążeniu nie może przekraczać 25 godzin rocznie ZMIANY: Wartości znamionowe oparte są na standardowych warunkach SAE J1349. Oceny te obowiązują również w standardowych warunkach ISO3046.
WARUNKI I WARUNKI
1 Informacje na temat warunków otoczenia i wysokości można uzyskać u dealera Cat. Ograniczenie przepływu powietrza (system) jest dodawane do istniejącego ograniczenia fabrycznego.
2 Procedury pomiaru danych emisji są opisane w EPA CFR 40 część 89 podczęść D & E i ISO8178-1 do pomiaru HC, CO, PM, NOx. Przedstawione dane opierają się na stałych warunkach roboczych 77°F, 28,42 HG i oleju napędowego nr 2 z API 35° i LHV 18 390 BTU/funt. Podane dane dotyczące emisji nominalnych zależą od urządzeń, pomiarów, instalacji i silników. Dane dotyczące emisji są oparte na 100% obciążeniu, więc nie można ich używać do porównania z przepisami EPA, które wykorzystują wartości oparte na cyklu ważonym.
3 Wymienione pakiety UL 2200 mogą zawierać duże generatory o różnym wzroście temperatury i charakterystyce rozruchu silnika. Wzrost temperatury generatora w oparciu o temperaturę otoczenia 40°C zgodnie z NEMA MG1-32